Klachtenprocedure


Klachten over de producten of de dienstverlening van GoebelStore moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij bij GoebelStore, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.

Klachten moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.

Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Op alle rechtsbetrekkingen waarbij de ondernemer partij is, is uitsluitend het Nederlands recht van toepassing, ook indien aan een verbintenis geheel of gedeeltelijk in het buitenland uitvoering wordt gegeven of indien de bij de rechtsbetrekking betrokken partij aldaar woonplaats heeft. De toepasselijkheid van het Weens Koopverdrag wordt uitgesloten.

Partijen zullen eerst een beroep op de rechter doen nadat zij zich tot het uiterste hebben ingespannen een geschil in onderling overleg te beslechten.

Klachten kunnen worden gericht aan:

GoebelStore
o.v.v. klachtenprocedure
Zuidpoolsingel 186 (geen bezoekadres)
2408BR Alphen ad Rijn

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Waarom bestellen bij GoebelStore?

Waarom bestellen bij GoebelStore?

  • Enorm uitgebreid assortiment
  • Scherpe prijzen
  • Veilig betalen
  • Snelle levering
  • Professionele klantenservice